?

Log in

August 2009

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Tags

Syndicate

RSS Atom
Powered by LiveJournal.com

Aug. 7th, 2009

blogthings..


i was really bored this afternoon and was not in the mood to study neither.. so i answered a few quizzes on blogthings..



You Are A Romantic Realist
You tend to be grounded when it comes to romance.

Sure, you can fall hard... but only for someone you've gotten to know.

And once you're in love, you can be a total romantic goofball...

But you'd never admit it to your friends!
~ it's true! just delete the part "but only for someone you've gotten to know."






You've Got a Bit of a Crush



Maybe your guy friend is a crush of convenience - easy enough to happen

Did you just break up with someone? Or are you more lonely than usual?

If no to both, then this small crush could be the real deal.

Find out if he feels the same - because he just might!

Are You Crushing on Him (And Don't Even Know It)?

~ actually, im thinking maybe i'm just indenial.. lol im not sure if i like him still or not.. sometimes i feel like i do and sometimes i dont, though i doubt if it is because my mind says that i shouldn't like him!
 
 
 




Your Love Element Is Earth



In love, you have consistency and integrity.

For you, love is all about staying grounded and centered.



You attract others with your zest for life and experiences.

Your flirting style is defined by setting the scene, creating a unique moment in time.



Steady progress and stability are the cornerstones of your love life.

You may take things too slowly, but you never put your heart at risk.



You connect best with: Fire



Avoid: Wood



You and another Earth element: need each other too much to build a good foundation

 
kinda much NOT like me..
oh, i best connect with fire? that's why my user name is firefaery! lol 





You Are 30% Boyish and 70% Girlish



Even if you're not a girl, you're very feminine.

You're in touch with your feelings, and your heart rules you.

A bit of a emotional roller coaster, one moment you're up and the next you're down.

But no matter what, you try to be as cute and perky as possible.


~ i think my friends will protest on this one! lol xD they say i'm more like a boy than a girl!





You Are 64% Bipolar



You're more than moody - you're a bit unstable.

If your mood swings are effecting your life, you may need to seek help.

~ what?! i should already seek help??! looool xD


 



Your True Love Is an Aquarius



Why you'll love an Aquarius:



Independent yet devoted, you'll appreciate the unique approach to love Aquarius takes.

You both see love as a bit of a game, and Aquarius will challenge you until you're completely hooked.



Why an Aquarius will love you:



You're secure enough to give Aquarius tons of space - even if it means separate interests and friends.

You have the brains to keep Aquarius engaged and curious. And the passion to change the world together!

~ aquarius?! lol i dont know a guy who's an aquarius! oh well, my personality in a relationship changes depending on who i am with..so i dont think this one's reliable..


 



It's Rather Easy For You to Fall in Love



Looking back on your life, you will have a few true loves.



You're a little scarred from your past relationships, but who isn't?



You want to be with someone who's a success. A person with the right job, right family, right clothes...



In fights, you are able to walk away and calm down. You are able to weather the storm.



You have a hard time ending relationships, even if the other person says it's over.

~ this one's the truest of all! lool xD yes, i am a bit scared in choosing my next lover since i had a psycho ex! yes, i want a guy who's presentable enough to introduce to my parents..and will make a good future husband not those loser type who don't even know the word responsible. yes, i dont let myself get caught in a word fight.. i'd rather keep my thoughts to myself than blabber lots of stupid things that'll just make me look more stupid than the person i'm having a fight with. and lastly, yes, i dont cope easily after a heartbreak, though, I AM ALWAYS THE ONE WHO SAYS IT'S OVER! lol xDD


Tags: ,

Aug. 22nd, 2007

GREEN! GREEN! and nothing but GREEN!


GREEN! GREEN! and nothing but GREEN!


nobody really reads blogs you know.. LOL :P so i'm letting this out in the open.. :D

i wear green all over, my things are all shade of green, i only buy things that are color green, and even if i dont like a thing but it's green..i must have it! all my layouts are of color green, i sleep in a room with green paint on walls, i use green font in using MSN or YM!..STOOOOPPP!!!

and i know, that makes you think that i really love green and im obsessed with it.. oh yeah I DONT! LOL :P yes, seriously.. i dont really like green.. it's not that i dont like it.. it's just not really my favorite.. it dont really attract me much.. it's just that i have set my mind to like it..but still i dont really feel that i love it.. xD

i like pink..sooo much! i liked it even since im still with my "psycho" ex.. it's just so feminine, kind, soft, attractive..everything that i like! even my ex knows how much i love things of color pink.. so all of my things is color pink! my room's walls are of color pink.. my drapes are pink.. my bedsheets are usually pink.. so as the cover of my pillow.. my phone's cover as well is pink.. all of em! I WAS FULL OF PINKNESS =_=..

when i finally got off the hooks and loops of my ex bf.. i had my full freedom again.. yes, and i moved on quite hard..and long.. i guess everbody have to undergo those sorts of sad times, crying moments is inevitable! :'[ back with freedom.. i then can spend my money on all sorts of ways i want.. so i bought a lot after the breakup.,. drank a lot of coffees (yihiiiiii~) and bought a lot of PINK stuffs.. but one morning as i opened my eyes, i realized that i'm so full of pink! everything around me is pink.. (give me a nudge! it was the first time i realized that! xD aigoo~)
i know the fact that pink shows weakness, mushy-ness.. and it's the official color of girls ne?
and i dont like that idea before.. i used to pretend that i dont like it when i was younger.. that's why i faked it that i like blue before.. but then i got tired of it too.. and sometime in college, i finally admited to myself that i like pink and now.. im throwing it away again! not because i REALLY got tired of it.,. but i think i just need to distance myself from PINKNESS! [i know i'm really weird! xD] why? i dont know either.. so i decided to choose another color to fancy on.. and i chose GREEN.. why green? coz at that time, i'm so addicted to 183 Club's Ming Dao (Prince Who Turned Into A Frog <WVZQW>) and they individually showcase a color and GREEN is his color.. ;) well, i dont feel any regrets in choosing the color.. it's cool! B)

..i cant explain it but it seems that the colors in my life reflects a lot on how i WANT MYSELF TO FEEL.. i now think that i'm being unfair to my heart coz my head keeps telling it what to like and who to love.. yeah.. i also teach my heart who to love.. xD my mind is just too bossy! X(

Now, i "like" GREEN. My things are all green (except my mind)! But i know, somewhere in my heart..i really find PINK attractive.. and it was what my heart likes ever since i was young.. i gave it a shot but then dropped it again..

SO WHAT THE HELL IS PINK IN MY LIFE? OR WHO IS IT? I KNOW..THERE'S SOMETHING.. AND I NEED TO FIND OUT!

Aug. 7th, 2007

Love In The Ice

it;s rainig hard lately,, gah~ why did it start raining lately! XD anyways.. i know we need it too.. xD it havent rained here for a while..
i live in a tropical country so we dont really get snows here.. but i heard in some parts we experience HALE..
it's so cold.. LOVE IN THE ICE.. hale! LOL :P


i dont know if i should be happy today coz i just got dead broke for buying those stuffs.. but i really want those stuffs so im happy anywat! LOL xD i also gave myself a treat.. for nothing! haha this is just one of those spendy days i usually have.. im so disappointed with myself again for doing so! <_<

my piercing on my right ear has just gotten bad.. really bad.. ouch! i shouldnt have tried to replace the bullet earing yet! xD but the one on my left ear is A-OK! ;) damn.. it was really my fault.. coz i tried to change the earing and then it somewhat bled with clear substance and then i wiped it with baby oil using q tips.. but then i forgot that i placed that qtip on something filthy.. so i bet i got that bacteria thing from there.. gah~ im not giving up on keeping it.. NO WAY! not the one on the right! x(

my my.. after those busy days in school they gave us a break.. and i think i havent lived a relaxing day yet! uh..the last day of the "vay-cay-xen" will be tomorrow,.. gah~ i just wasted it.. and im going to face a hell of a week.. OW! OW! i better discipline myself REAL SOON or else i'll be going BYE BYE! X( X( X(

i should be reviewing some lessons now.. i promised myself that i'll just check some stuffs on the net,.. but yeah.. im so undisciplined that i already got myself to spend 1 and half hours! xD that's why i'd better go now..


Jia ne yo~!

hahaha i knew it would be Jaejoong! <3

</form>
who's ur dbsg husband by pinkxcherry
Name
Color
Bday
HusbandHero
Married DateFebruary 2021
Kidsthinking about it

nothing to say

wow.. i created a new account but i havent really posted.. LOL Xp



To start with.. i dont really have any of my friends know this account.. XD im trying to write to those who dont really know me! haha why? coz i had my account before where me and my friends post crazily..but then we stopped.. i just dont know why but maybe we got bored.. so i dont really have to tell them about this account.. hehe coz even i post the link to here they wont really look at this coz they dont even open their own accounts! LMAO :P anyways.. the link to my previous account is 

--> firefaery12.livejournal.com

i feel so..fine today..but i just dont know what to write at the moment coz..im posting on threads! LOL :P
gah~ better design my page now... *sigh*